Komunikat startowy dla tras pieszych i rowerowych

KOMUNIKAT STARTOWY DLA TRAS PIESZYCH I ROWEROWYCH

1. Baza rajdu, start i meta.
Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.

2. Harmonogram

TP100:
piątek, 10.06.2022:
godz. 16.00 -18.00 – rejestracja zawodników, sprawdzenie wyposażenia obowiązkowego, wydanie pakietów startowych i map (wszystkich z wyj. mapy na etap I) – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 18.00 – odprawa – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 19.00 – wydanie mapy na etap I i start
sobota, 11.06.2022:
godz. 19.00 – koniec limitu czasu
ok. godz. 19.00 – ogłoszenie wyników

TP50:
sobota, 11.06.2022
godz. 6.30-7.30 – rejestracja zawodników, sprawdzenie wyposażenia obowiązkowego, wydanie pakietów startowych i map (wszystkich z wyj. mapy na etap I) – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 7.30 – odprawa – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 8.00 – wydanie mapy na etap I i start
ok. godz. 19.00 – ogłoszenie wyników
godz. 20.00 – koniec limitu czasu

TP25:
sobota, 11.06.2022
godz. 8.00-9.30 – rejestracja zawodników, sprawdzenie wyposażenia obowiązkowego, wydanie pakietów startowych i map (wszystkich z wyj. mapy na etap I) – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 9.30 – odprawa – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 10.00 – wydanie mapy na etap I i start
godz. 18.00 – koniec limitu czasu
ok. godz. 19.00 – ogłoszenie wyników

TR130:
sobota, 11.06.2022
godz. 6.00-6.30 – rejestracja zawodników, sprawdzenie wyposażenia obowiązkowego, wydanie pakietów startowych i map (wszystkich z wyj. mapy na etap I) – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 6.30 – odprawa – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 7.00 – wydanie mapy na etap I i start
ok. godz. 19.00 – ogłoszenie wyników
godz. 21.00 – koniec limitu czasu

TR80:
sobota, 11.06.2022
godz. 6.30-7.30 – rejestracja zawodników, sprawdzenie wyposażenia obowiązkowego, wydanie pakietów startowych i map (wszystkich z wyj. mapy na etap I) – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 7.30 – odprawa – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 8.00 – wydanie mapy na etap I i start
ok. godz. 19.00 – ogłoszenie wyników
godz. 20.00 – koniec limitu czasu

TR35:
sobota, 11.06.2022
godz. 8.00-9.30 – rejestracja zawodników, sprawdzenie wyposażenia obowiązkowego, wydanie pakietów startowych i map (wszystkich z wyj. mapy na etap I) – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 9.30 – odprawa – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 10.00 – wydanie mapy na etap I i start
godz. 18.00 – koniec limitu czasu
ok. godz. 19.00 – ogłoszenie wyników

3. Wyposażenie obowiązkowe.
– odzież i obuwie zapewniające bezpieczne przebycie trasy
– wystarczający zapas jedzenia i picia
– latarka
– folia NRC
– działający telefon
– dokument potwierdzający tożsamość
– kompas
– apteczka z podstawowymi przyborami medycznymi
– aparat fotograficzny
– sprawny rower górski z oświetleniem białym z przodu i czerwonym z tyłu (dla tras rowerowych)
– kask (dla tras rowerowych)
– podstawowy zestaw narzędzi (dla tras rowerowych)
– zapasowa dętka (dla tras rowerowych)
– pompka (dla tras rowerowych)
– zapięcie zabezpieczające rower przed kradzieżą (dla tras rowerowych)

UWAGA: Wyposażenie obowiązkowe będzie sprawdzane.

Zaleca się posiadanie gotówki w kwocie min. 50 zł od osoby.

4. Noclegi
Jest możliwość darmowego noclegu w piątek i w sobotę w Szkole Podstawowej nr 1, Plac Hoffa 5 (200 m od bazy). W niedzielę należy opuścić szkołę do godz. 10.00. Nocleg jest w warunkach turystycznych – własna karimata i śpiwór. W szkole są dostępne prysznice i toalety. W szkole jest także możliwość przechowania rowerów.

5. Parkingi.
W odległości kilkuset metrów od bazy znajduje się kilka ogólnodostępnych parkingów. Parkingi są z reguły płatne.

6. Zaleca się posiadanie aplikacji RATUNEK.

7. Osoby do kontaktu:
Jerzy Lekki: tel. 602 257 486, jerzylekki2@gmail.com
Magdalena Lekki: tel. 606 889 678, magda.lekki@gmail.com