Komunikat startowy dla trasy krótkiej AR

KOMUNIKAT STARTOWY DLA TRASY KRÓTKIEJ AR

1. Baza rajdu, start i meta.
Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.

2 Harmonogram
piątek, 10.06.2022:
godz. 16.00 -18.00 – rejestracja zawodników, sprawdzenie wyposażenia obowiązkowego, wydanie pakietów startowych i map (wszystkich z wyj. mapy na etap I) – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 18.00 – odprawa – Dom Zdrojowy, Plac Hoffa, Wisła.
godz. 19.00 – wydanie mapy na etap I i start.

sobota, 11.06.2022:
godz. 19.00 – koniec limitu czasu
ok. godz. 19.00 – ogłoszenie wyników

3. Wyposażenie obowiązkowe.
Każdy zawodnik powinien być wyposażony w:
– odzież i obuwie zapewniające bezpieczne przebycie trasy
– wystarczający zapas jedzenia i picia
– latarkę
– folię NRC
– działający telefon
– dokument potwierdzający tożsamość
– sprawny rower górski z oświetleniem białym z przodu i czerwonym z tyłu
– kask

Każdy zespół powinien posiadać min. jeden kompas, apteczkę z podstawowymi przyborami medycznymi, aparat fotograficzny, podstawowy zestaw narzędzi, zapasową dętkę, pompkę, zapięcie zabezpieczające rowery przed kradzieżą.

Wyposażenie na zadania specjalne zapewnia Organizator.

Zaleca się posiadanie gotówki w kwocie min. 50 zł od osoby.

UWAGA: Wyposażenie obowiązkowe będzie sprawdzane.

4. Noclegi
Jest możliwość darmowego noclegu w sobotę w Szkole Podstawowej nr 1, Plac Hoffa 5 (200 m od bazy). W niedzielę należy opuścić szkołę do godz. 10.00. Nocleg jest w warunkach turystycznych – własna karimata i śpiwór. W szkole są dostępne prysznice i toalety. W szkole jest także możliwość przechowania rowerów.

5. Parkingi.
W odległości kilkuset metrów od bazy znajduje się kilka ogólnodostępnych parkingów. Parkingi są z reguły płatne.

6. Zaleca się posiadanie aplikacji RATUNEK.

7. Osoby do kontaktu:
Jerzy Lekki: tel. 602 257 486, jerzylekki2@gmail.com
Magdalena Lekki: tel. 606 889 678, magda.lekki@gmail.com